بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

ویزای کار میلیچ و دیاباته تمام شد| دردسرتازه برای خارجی های استقلال

  • کد خبر: ۶۹۲۱۸
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
ویزای کار میلیچ و دیاباته تمام شد| دردسرتازه برای خارجی های استقلال
هرویه میلیچ و شیخ دیاباته به باشگاه استقلال اعلام کرده اند که ویزای کارشان به پایان رسیده و تا زمانی که این مشکل برطرف نشود نمی توانند به ایران بازگردند!

گروه ورزش| شهرآرانیوز، طبق برنامه قرار بود هرویه میلیچ بعد از ۷ روز خودش را به تمرینات استقلال معرفی کند. این زمان  امروز  به پایان رسید ودرحالی که ۲ جلسه از تمرینات استقلال نیز گذشت، میلیچ به تهران برنگشت.

برخی یکی از دلایل امتناع میلیچ از بازگشت به تهران را اختلافات مالی با باشگاه استقلال می‌دانند که حرف بیراهی هم نیست. میلیچ مبالغ قابل توجهی از باشگاه استقلال طلب دارد و در پی دریافت آن است. به همین دلیل او با ارسال نامه‌ای از سران باشگاه خواسته هرچه زودتر این مشکل را برطرف کنند.

میلیچ به باشگاه استقلال ۱۵ روز مهلت داده که ۳ روز آن نیز گذشته است و مشخص نیست که دراین ایام سران استقلال برای پرداخت مطالبات او اقدامی خواهند کرد یا خیر؟! با این حال مسئله میلیچ تنها پرداخت مطالبات خود نیست. ویزای کار این بازیکن به پایان رسیده وبرای بازگشت به ایران ابتدا باید براساس قوانین کار درایران، باشگاه استقلال اقدام به تمدید این مورد مهم کند.

یعنی حتی اگر باشگاه استقلال تمام حقوق میلیچ را هم پرداخت کرده بود، بازهم نمی‌توانست او را اکنون درتمرینات دراختیار داشته باشد. عین همین مشکل را دیاباته هم دارد!  این مهاجم که با وجود مخالفت مجیدی راهی فرانسه شد، برای بازگشت به ایران باید ویزای کارش تمدید شود.

هم او وهم میلیچ به استقلال پیغام داده‌اند که دوست دارند به سرعت در تمرینات حاضر شوند و به نوعی توپ را در زمین باشگاه انداخته‌اند، اما سوالی که باید پاسخش از سوی باشگاه استقلال داده شود این است که چرا هیچ یک از مدیران به فکر تمدید ویزای کار این دو بازیکن نبوده اند؟

معمولا این موارد به بخش بین الملل باشگاه استقلال مربوط  می‌شود و مدیراین امور است که باید وضعیت بازیکنان خارجی را رصد کند که به نظر می‌رسد توجهی به این ماجرا نشده تا غیبت دیابته و میلیچ در تمرینات استقلال به درازا بکشد.

با توجه به اینکه فرهاد مجیدی نیز از دستیار ایتالیایی خود رونمایی و اعلام کرده این مربی هفته آینده به تهران خواهد آمد تا او را کمک کند، حضور همه بازیکنان درتمرینات می‌تواند آینده روشن تری را برای این باشگاه تصویر کند.

بدون شک اگر میلیچ و دیاباته در تمرینات حاضر باشند روند آماده سازی استقلال نیز مطلوب‌تر انجام خواهد شد

.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->